Dit ga je doen

Samen met Astrid, Ed, José, Nicole en Olaf zorg je dat de vragen die onze zakelijke klanten en hun leaserijders hebben zo goed mogelijk beantwoord worden. Je weet herhalende vraagstukken structureel op te lossen. Als teamlead customer care houd jij het overzicht. Je weet wat er in de markt en bij Terberg Business Mobility speelt, waardoor jij en jouw team de klanten het beste kunnen helpen. Door de binnenkomende vragen van klanten en leaserijders weet jij als eerste wat er leeft bij onze klanten. Deze inzichten deel je intern met de juiste afdelingen, waardoor Terberg Business Mobility zijn diensten kan verbeteren. Buiten de leidinggevende taken klim je zo nu en dan ook in de telefoon om klanten zelf te woord te staan. Andere taken binnen deze functie zijn:

  • Coach- en functioneringsgesprekken;
  • Telefoonrapportages maken;
  • Procesverbetering;
  • Feedback en reviews inzetten voor de verbetering van onze dienstverlening.

Jouw profiel

Jij wordt blij van tevreden klanten en je hebt het vermogen je in de klant in te leven. Dit is te zien aan je ervaring in de customer care. Je hebt al leidinggevende ervaring opgedaan, of je wil graag de stap naar een leidinggevende positie maken. Daarnaast krijg je er energie van om te innoveren en het verbeteren van de klanttevredenheid. Je hebt interesse in service excellence management en hebt de drive om te excelleren in klanttevredenheid.  Als je affiniteit hebt met de automotive of de leasebranche is dat mooi meegenomen, maar het is geen vereiste. Jij hebt de daadkracht om verbeteringen en innovaties op customer care vlak uit te voeren. Verder breng jij het volgende mee:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Ervaring met dienstverlening, moderne communicatiemiddelen en social media;
  • Leidinggevende kwaliteiten.

Wij bieden jou

Wij bieden jou volop opleidings-en ontwikkelmogelijkheden. Je krijgt de kans om je eigen projecten op te pakken en te leiden. Je geeft leiding aan een gemotiveerd en ervaren customer care team van 5 collega’s. Daarnaast bieden we een salaris tussen €2.600,00 en de €3.700,00, een goed pensioen en een mooie bonus. Ook heb je de mogelijkheid tot hybride werken en recht op 30 vakantiedagen.

Wie zijn wij

Wij geven Nederland de ruimte om te ondernemen, te groeien en te verduurzamen door goed te adviseren over mobiliteit en innovatieve concepten te testen. De wereld verandert namelijk snel en de auto is niet altijd de heilige graal meer. Het klinkt vreemd, maar wij vinden dat een prima ontwikkeling. Misschien kom je over een paar jaar wel aan met een volledige autonoom rijdende auto of nog mooier: een auto die kan vliegen zodat je nooit meer in de file staat.

Medio 2019 is Terberg Business Lease Group ontstaan uit een fusie van Terberg Leasing en Business Lease Nederland. Van oudsher familiebedrijven met een solide staat van dienst op het gebied van leasen, vervoer en mobiliteit. Het afgelopen jaar is ook Personal Car Lease gefuseerd met Terberg Business Mobility waardoor we samen met ons dochterlabel Justlease met elkaar meer dan 40.000 leaseauto’s hebben rijden en daarmee staan we op de 6e plaats in de top-10 leasemaatschappijen in Nederland.

Ben je enthousiast?

Ben jij de Teamlead Customer Care die we zoeken? Stuur dan je CV en motivatie naar Jeroen de Jonge via werken@terbergbusinesslease.nl. Als je vragen hebt kan je ook bellen of WhatsAppen naar: 06 – 42 51 44 51.