Overig

Faq

Wat doe ik als ik een bekeuring heb ontvangen?

Afhankelijk van uw bekeuring doet u het volgende:

  • Bekeuring via het CJIB: Dan dient u de boete zelf binnen de gestelde betalingstermijn te betalen.
  • Bekeuring van de gemeente: Deze bekeuring hoeft u in eerste instantie niet zelf te betalen. Deze boetes worden door Terberg Business Mobility direct betaald om verhoging van de boete te voorkomen. We verrekenen vervolgens de kosten, inclusief administratiekosten, met uw organisatie.
  • Bekeuring vanuit het buitenland: Deze bekeuring hoeft u in eerste instantie niet zelf te betalen. Deze boetes worden door Terberg Business Mobility betaald om verhoging van de boete te voorkomen. We verrekenen vervolgens de kosten, inclusief administratiekosten, met uw organisatie.
  • Bekeuring terwijl u in een externe huurauto reed: In eerste instantie betaalt het verhuurbedrijf de boete. De kosten belasten zij door aan Terberg Business Mobility en wij verrekenen vervolgens de kosten, inclusief administratiekosten met uw organisatie.